söndag 27 mars 2011

Okej det här med att göra en lista om dagen kanske inte riktigt var min grej. Hela veckan har varit lite galen. Och jag har älskat den. Så därför kommer här en lista på veckans fem bästa.

  • Måndagen. Hela dagen tror jag. Alla människor som träffade mig den dagen kan ta åt sig äran. Ni gjorde verkligen min dag. 
  • Åh alphan. Fattar inte att det var näst sista gången. Jag kommer bara gråta hela nästa gång. 
  • Lördagen. U-nite. Åh. Ett möte jag inte kommer ihåg någonting av förutom en längtan. Några få steg och ett stort. Glädjedans.
  • Åh
  • Mina människor. Åh alla som gör mig lycklig. Jag är så tacksam för er. Och alla otippade som läser den här bloggen. Åh fina.

Någonting som var så galet bra att det kan beskriva den här veckan var Barcelona. Det är lycka. Det är fina minnen. Det är fina människor. Det är GUAPA... :) Åh.

Och kanske den här bilden. Lite sådär. Ungefär. Typ. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar