onsdag 30 mars 2011

Magstretching pågår

Asså vad händer. Jag har inte skrattat såhär på länge. Jag skrattar åt allt, men mest åt tanken på att skita i en ramlösa-låda. Hur fränt vore inte det? Ha en bra kväll människor, så ska jag utföra mina "de-dagar-jag-träffar-köttis-stretch-övningar" för att min mage ska kunna överleva.


Godihiiis :)





Och en sak till. Jag älskar volvo-raggare(jag har själv provat på det idag- det bästa är när man diggar till låten "under ytan" så himla bahaaalltt), och killar som snor datasladdar för att sedan lämna tillbaka dem med orden "Aah, mäh du kan jöööh inte ha grejer i korridoren liksom, någon kunde ju tage den" Mitt svar: "ah, men vilken tur att det var ni då, så himla söta ni är killar". Kul jööö. Så har man nästan dejt fixad till fredag jööö. Matchmaker: deras lärare. Kul jööööö. Ja jööö. Not jööö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar