lördag 19 mars 2011

Hej tårkanalerna gillar ni bra slut eller?

Några insikter jag fått av "love and other drugs" (som är den träliga film jag nyss såg)

  1. När jag blir stor ska jag ha en lägenhet med stora ytor och inte massa dörrar. Och stora fönster. Och en stor säng i mitten av allt. Och ett stort piano.  
  2. Jag ska bli bättre på att ordna mina foton i album och sätta upp massor på väggen.
  3. Allt blir snyggt i svart-vitt. Jag hade velat leva förr när allt var i svart-vitt...........
  4. Och sist men inte minst: Prince charming. Where are thou????????????? 
  5. Okej en till. Jake Gyllenhaal är schnyyhyhyyygggggg. 

 


"You meet thousands of people and none of them really touch you. And then you meet that one person and your life is changed. Forever."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar