söndag 20 mars 2011

Ett enda litet ljus får mörkret att försvinna. Har ni tänkt på det?

Alldeles för ofta depp och alldeles för sällan pepp på den här bloggen. Därför tänkte jag börja med att skriva ner de fem bästa sakerna varje dag. Kan funka typ i en dag men då är det allafall värt för den dagen. Hur kul det blir vet jag inte heller. Men den som läser det här är ju här av NÅGON anledning allafall. Vet allafall att jag har ett gediget fan där ute i världen. Dina ord värmer mitt hjärta vännen! :)



Börjar nu. Bäst idag var:

  • Träning och samtal med en skön kompis
  • Häng på soliga altanen med mamma. Iklädd endast tröja och byxor (ingen jacka, halsduk, mössa eller vantar!!! Jippie)
  • Promenad i solnedgång
  • Lean on me. Åh. Glee.
  • Samtal med ännu en skön kompis. Åh vilka fina vänner jag har! Det är ju helt sjukt.
Skulle lätt kunna fortsätta ett tag till. 
Det är såhär bra att leva................................................................................................................................





Typ då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar