tisdag 22 mars 2011

Fem plus på en dag som var lite minus

Jo men hörni det här med "fem-bra-saker-per-dag-listan" gick ju riktigt bra. Inte. Näe men igår var så mycket bara. På alla sätt. Hela dagen var allt på en gång. Att planera studenten och allt som hör till kan göra mig så sjukt speedad att jag inte vet vad. Det kan vara det bästa. Och lakan. Och min klass. De är finfina! Och på fredag blir det våfflor at my place.

Bäst idag då. Lite svårare än det hade varit igår men ändå.

  • Att jag fick dåligt på fysikprovet, och ändå kände mig glad.  
  • Ett fint sms
  • The Reeeeemixxxx yoo
  • Musik i badkaret
  • VÄDRET!!!
Shit även en mindre bra dag innehåller så sjukt mycket feta grejer. Hade klockan inte varit över elva och jag bestämt mig för att lägga min innan (vilket är mer än två timmar tidigare än under de senaste veckorna. Vad händer Lina?) så hade jag lagt upp en bild på mig själv där jag ler stort, en bild på den vackra himlen och en bild på något annat random. Men näe va.
Sov gött hörni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar