måndag 28 mars 2011

Måste-göra-listor är alltid sköna att göra. Särskilt när de är två meter långa.

  • Svenska C- krönika 
  • Svenska C - kärlekstal
  • Svenska C - essä
  • Svenska C - korrigera filmanalys som tydligen var för lång. Crap
  • Svenska B - läsa bok av Agneta Pleijel 
  • Läsa lite fysik till diskussion imorgon
  • Göra powerpoint om Barcelonaresan till "föreläsningen"för steg 3 o 4 på onsdag
  • Spanska-skit-dagbok
  • Spanska muntlig framställning om middagen i "la sala azul"
  • Skriva till mi chica en Espana
  • Plugga matte till omprovet
  • Plugga matte som jag flummat bort under lektionstid.... Oj.
  • Skriva ifatt i min labb-bok på biotekniken. 
  • Religionsprov

Men jag ser framåt och uppåt från djupet av allt det här.


















... Så därför känner jag ungefär såhär.  

















Kohoom igeeheeen. Den som vill slå den kan ju länka till sin blogg eller nåt... Och det här är ju bara skolan dåeeeeeeeeeeeee.

 Utöver detta ska man alltså hinna ta lite små beslut om vad man vill göra med sitt liv och sådär. Inget viktigt så det är ju skönt. En "framtidsvecka" skulle inte kännas fel nu. Tur att jag inte har panik ändå. Trots att jag inte har något bestämt. Inte ens ett sketet jobb i sommar. Pallar inte ALV alltså. Verkligen inget emot de som jobbar där men det är typ slavarbete. Vad tjänar man typ 60 spänn i timman..? Galet. Men varför ha panik. Är typ mitt nya motto. Åh vad jag är vis. Jag imponerar mig själv. Och jag tror minsann jag imponerar er därute med. Hohohoho. Åh, ska pussa lite på min bakgrundsbild nu. Mmmm.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar