onsdag 4 maj 2011

Skrattkramper, Nigeria-vänner och Petrus-o-Alva-ättlingar. Ett recept på en sjukt lyckad helg.

Jag måste bara skriva en grej. För två helger sedan var jag i Stockholm och hälsade på mina kusiner där. Vi hade en jättefin kväll tillsammans med musikspelande, pratande och skrattande. Alla mina kusiner är ungefär i samma ålder nu (ja alltså inte på riktigt men typ) och det var verkligen fint.

Och en sak till. Min kusin Cicci, som jag hängde mest med under helgen är en riktigt härlig prick. Vi gick på stan och hängde på vissa andra otippade ställen där det kan  hända de mest oväntade saker. Vill bara säga det att "love connects the world" Typ.
Det var länge sedan jag hade sådan skrattkramp som efter den helgen. Alltså så himla rätt. Och vad tycker vi om Finnar? BUU BUU BUU!!

1 kommentar:

  1. Hahahahahahaha, jag skrattar ihjäl mig lite här!

    LOVE CONNECTS THE WORLD!

    SvaraRadera