tisdag 3 maj 2011

Hallå du.

 

Hej. Det här är jag. Jag har varit på Kreta med två underbara vänner.
 Vi har varit så himla grymma hela veckan och rockat hela stället. 
Vi har ätit tzatziki, feta, och greksallad konstant. Solat, badat,
promenerat, joggat, chillat, druckit heineken, druckit 
20-kronors-vin, bråkat, gråtit o pratat. Men framförallt skrattat. 
Mer än nånsin. Och det har varit så fint och jag är så lycklig att 
jag har så fina vänner. Jag skriver det ofta och det kanske låter 
som en klyscha: "ah, men mina vänner är ju bäst". Men alltså 
grejen är att de är det och jag flera gånger varje dag slås av 
tanken på hur lycklig jag är. Och en del i det är mina underbara, 
fantastiska, otroliga, fabulösa, erfarna, galna, flummiga och 
vackra vänner. 
Åh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar