lördag 1 maj 2010

Rubrik

Otroligt dålig uppdatering jag vet det. Det beror på nåt. Nåt som händer inom en, något som gnager. Att skriva går inte- det skulle bara bli en massa ord som inte hade någon betydelse. I huvudet kretsar alldeles för mycket osorterade tankar. Att skriva något läsbart skulle inte vara möjligt. Och en sak till. Jag känner att min blogg (som ju är en otroligt stor och framgångsrik sådan) behöver lite ny inspiration. Jag tänker mig typ bredare "textfält" så man kan ha större bilder, personlig header, snyggare typsnitt, bättre styckeindelning och kanske snyggare bakgrund också. Dvs en helt ny blogg. Jag skyller på att det är därför jag varit så dålig på att skriva. Bloggen är inte inspirerad och vem kan producera något vettigt när man är oinspirerad?

Och appropå inspiration, vad vore vi utan musiken i vårt liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar