fredag 18 december 2009

Gulle er!

Vad glad man kan bli av folk som är så gulliga. Ja, tänk bara små ord och när folk som man inte träffat på länge kommer ihåg ens födelsedag och tänker på en. Hur gulligt är inte det? När man var liten var det presenterna som gjorde födelsedagen till en av de bästa dagarna på året men nu är istället människorna som gör det. Allt ifrån gulliga människor i skolan som skriker grattis när man kommer till kramar från fina människor och muggar med fina budskap! Åh vad ni är underbara! Jag kom i allafall hem från Alice för ca en halvtimme sen och har haft en väldigt fin kväll med A&J. Fast utan B&J men najs ändå! Imorgon ska jag till julmarknad (kommer frysa ihjäl) med Alice och kanske köpa lite mer klappar. Hoppas jag i allafall. Nu ska jag sova och nu närmar sig 18:årsdagen med stora kliv. 365 dagar kvar. Inte så mycket om man tänker efter. Förresten hörde jag att Lotta skaffat blogg. Bra initiativ, endast 6st kvar in west side nu då! Vi är på god väg att lyckas med något stort.

Puss och godnatt!

"Du är min strålande stjärna

Du inspirerar mig till vad som är rätt

Du är en konstant vän genom mitt liv

Jag kan inte önska mig mer"

Naw, vad fin du är. Det trodde man inte att du kunde dikta ihop så vackert! :P

Lina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar